Hvor leverer I?
Brødrene Dahl levere i hele Danmark, samt Grønland. Der er dog ikke dag-til-dag levering på Grønland. Kontakt Grønlandsafdelingen for nærmere info +45 97 92 34 44.
Jeg bor i udlandet, leverer I varer hertil?
Nej, vi leverer kun i Danmark
Kan jeg selv bestemme leveringsform?
Ja, du kan vælge mellem de oplyste leveringsformer, som leveres via GLS eller PostNord.
Kan jeg få leveret til en anden adresse end min firmaadresse?
Ja, du har mulighed for levering til hvilken som helst adresse i Danmark.
Hvor lang leveringstid er der?
Bestiller du inden kl. 18:00 alle hverdage, kan du have dine varer næste hverdag.
For Bornholm er deadlines for bestilling til levering næste hverdag mandag – torsdag kl. 16:00 og fredag kl. 15:00.
I hvilket tidsrum leveres mine varer?
Hvad er leveringstid for Bornholm?
Vi leverer alle hverdage inden kl. 12:00. Hvis du ønsker natlevering inden kl. 07:00, kræver det, at vores butik har varerne på lager.
Kontakt gerne jeres lokale butik omkring oprettelse til natlevering.
Kan jeg få leveret frem i tiden – eks. 3 uger frem?
Ja, du kan bestille varer til levering 90 arbejdsdage frem i tiden.
Bemærk at ved bestilling frem i tiden udskriver vi først din ordre 3 dage før, hvilket kan betyde at varerne ikke er på lager.
Hvad hvis jeg ikke er hjemme ved levering?
Du behøver ikke nødvendigvis være hjemme ved levering. Vi leverer iht. oplyste adresse ved bestilling.
Du kan også kontakte din lokale sælger for nærmere specificering af låste adresser.
Der mangler varer ved modtagelsen af min bestilling – hvad gør jeg?
Kontakt din lokale butik eller sælger, hvis der mangler varer i din forsendelse.
Mine varer er ikke kommet
Kontakt din lokale butik eller sælger for nærmere information om dine varer.
Jeg har fortrudt mit køb
Når en bestilling er lagt, går den direkte til forsendelse. Du er derfor nødsaget til efterfølgende at returnere din bestilling til Brødrene Dahl, da vi desværre ikke kan ændre eller annullere en afsendt ordre.
Hvorfor er det kun nogle af mine leveringsadresser jeg kan rette?
De adresser, der er sat direkte op af Brødrene Dahl, herunder de adresser, som er oprettet med en leveringsbeskrivelse, er låst og kan derfor ikke ændres inde på BD.dk.
Ønsker du at rette i disse, så kontakt din sælger eller lokale butik.
En af de adresser Brødrene Dahl har oprettet er forkert eller skal slettes
Kontakt din butik eller sælger hvis du ønsker en låst adresse ændret. Det vil ikke ændre din planlagte levering.
Bemærk at eventuelle ændringer, først kan ses på BD.dk, dagen efter disse er foretaget.
Hvordan får jeg oprettet en adresse med leveringsbeskrivelse?
Kontakt din butik eller sælger som sætter denne op for dig.
Bemærk at en nyoprettet adresse først kan ses dagen efter på BD.dk.
Har du flere spørgsmål?
Gå tilbage til oversigten og find flere svar.
Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice.